Vážené zákaznice/ci,  dovolujeme si Vás upozornit, že dochází k prodloužení doby dodání zboží na 2-3 dny. 16.prosinec je nejzazší termín pro expedici objednávek s dodáním do svátků.  Přejeme Vám i celým rodinám šťastné a pohodové Vánoce! 
Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Jak nakupovat

    Objednání zboží:

    Objednávkový formulář na našich web. stránkách - stačí vyplnit požadované údaje a odeslat. Poté Vás budeme kontaktovat, kdy zboží doručíme zvoleným dopravcem. Nezapomeňte si zvolit způsob doručení zboží, příp. i hodinu a den, kdy by Vám to vyhovovalo nejvíce.

    Dodací lhůty:

    Balíky odesíláme do 2 pracovních dnů, k ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné, případně doběrečné. Pokud by nastalo zpoždění s Vaší objednávkou, budeme Vás o tom informovat. Obvyklá expedice proběhne do následujícího dne u objednávek přijatých do 12 h.

     

    Poškození zboží při přepravě:

    Naše firma expeduje zásilku dopravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků dopravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá dopravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky, kdy Vám tato zásilka bude následující den zaslána nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.

    Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny.


    Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, přepravní služba již reklamaci neuzná!! Reklamaci poškození zásilky při přepravě uplatňuje vždy příjemce (kupující), jakákoliv aktivita ze strany odesílatele není bohužel možná !! Dávejte tedy moc prosíme pozor, když zásilku přebíráte.

    Reklamace, výměna zboží:

    • Zboží lze reklamovat dle podmínek obchodního zákoníku do 2 let, není -li na výrobku uvedeno jinak.
    • Reklamace přijímáme poštou (viz poštovní adresa v kontaktech), po předchozí domluvě. Nepoškozené, kompletní, v originálním obalu, včetně dodacího listu nebo faktury s číslem objednávky.
    • Oznámení reklamace či vrácení zboží je možné emailem i telefonicky.
    • Výměna a vrácení zboží je možná pouze do 14-ti dnů bez uvedení důvodu, podmínky jsou stejné jako u reklamace. Náklady spojené s výměnou zboží hradí kupující včetně zaslání vyměněného zboží. Ceny za znovuzaslání jsou stejné jako ceny za dopravu viz náš ceník na stránce Doprava a platba.
    • Zboží zaslané poštou je možné reklamovat zasláním zboží na naši adresu, doporučeně, bez doběrečného. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
    • Reklamace jsou vyřizovány ve lhůtě do 30-ti dnů dle obch. zákona.

    Ochrana osobních údajů:

    Vyžádané osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Použitím internetového obchodu souhlasí zákazník se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.

     

    Přejeme příjemný nákup.


    Novinky & Aktuality

    Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace Souhlasím

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit